רקע

מדריך למדידת מידה לטבעת

מידות טבעות נשים – טיפים ורעיונות

מאז ימי האדם הקדמון, נהגו בני אדם להתקשט.  חפירות ארכיאולוגיות, שנעשו לאורך השנים, מאשרות קיומם של תכשיטים עוד בימי קדם. הטבעות הקדומות ביותר, טבעות החותם,  התגלו בקברים במצרים העתיקה. לטבעות אלה היה חותם חרוט על הלוח ומי שענדו את הטבעת יכלו  לאשר מסמכים חשובים. בדרך כלל, היו אלה מלכים או אנשים רמי דרג שכאשר נדרשו לאשר פקודה או צו, היו טובלים את הטבעת בצבע, מהדקים אל הנייר ומטביעים חותם. אצל הגברים שימשו הטבעות סמל לסמכות ומעמד ואילו בקרב נשים הן נועדו לקישוט בלבד. בתקופה ההלניסטית החלה מלאכת שיבוץ אבנים בטבעות וברומא העתיקה יכלו לענוד טבעות רק אנשים ממעמד מסוים. הכנסייה הרומית העניקה טבעות לאנשי כמורה ובישופים שהתמנו לתפקיד. עם השנים, נמחקו ההבחנות המסורתיות בין סוגי הטבעות ועיצוב הטבעות היה למטרת קישוט. מאז ועד היום, נהוג לענוד טבעות לרגל אירועים מיוחדים וגם בשגרת היומיום.

איך יודעים מידה של טבעת היא שאלה שעולה בכל פעם שרוצים לקנות טבעת בהפתעה. חשוב לדעת מידות טבעת, במיוחד אם קונים אותה בהפתעה לאנשים יקרים. 

 

מידות של טבעות – טיפים חשובים למדידה של האצבע

כשרוצים להפתיע בטבעת, לרגל אירוע מיוחד, או סתם כי עולה הצורך לעביר מסר של אהבה, חשוב לדעת מהי המידה המדויקת של הטבעת. ברגע שעוברים שלב זה בהצלחה,  בוחרים טבעת מועדפת, מזמינים, היא מגיעה בהתאמה מושלמת  לאצבע וכולם מרוצים. להלן טיפים חשובים שעוזרים להגיע למידה הרצויה: 

  • חשוב לקחת בחשבון שאצבעות יד ימין אינן זהות תמיד לאלה של יד שמאל. 
  •  יש לוודא כי היד איננה חמה או קרה מדי בזמן המדידה שכן היד מתרחבת ומתכווצת בהתאמה. לכן, מומלץ למדוד כאשר היד היא בטמפרטורת החדר.
  • רצוי למדוד את החלק העבה יותר של האצבע.
  • במדידה של היקף האצבע, כדאי לוודא שסרט המידה אינו הדוק או רופף יתר על המידה. חשוב שהוא ירגיש כמו טבעת על האצבע. 
  • במידה ועולה חשש שהמידה אינה מדויקת, עדיף תמיד לקחת מידה גדולה, כחצי מידה גדולה יותר, ובשום פנים ואופן לא מידה קטנה יותר. 



מהי טבלת מידות טבעות? 

על מנת לא להגיע למצב בו הגדרת המידה הרצויה אינה מדויקת, יש להיות מודעים לכך שמידות של טבעות, בדומה לאלה של בגדים ונעלים, משתנות בין המדינות השונות. מידה של טבעת ישראלית לא תהיה זהה למידה אמריקאית או אירופאית. המידות הפופולריות ביותר למדידה של טבעות הן המידות של ארצות הברית  ובריטניה. למשל, מידה 4 הישראלית היא מידה 3 האמריקאית ו-44 האירופאית. אבחנה זו חשובה מאד ומסייעת בהגדרה של המידה המדויקת. לכן, לפני שניגשים לקחת מידה של טבעת, חשוב להיות ערים להבדלי המידות בין המדינות השונות. 

 

שתי דרכים לקבוע מידות לטבעות

ישנן שתי דרכים למדוד היקף של טבעת, אולם  חשוב לציין שהדרך הוודאית והמדויקת ביותר לקבל מידה נכונה של טבעת היא באמצעות מדידת טבעת משומשת או מדידה של האצבע בחנות התכשיטים. 

  • שיטה ראשונה באמצעות אפליקציה ייעודית לכך – מדידת גודל טבעת באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת בנייד היא אפשרות פשוטה, נוחה ומומלצת. על מנת לעשות את זה, מורידים את האפליקציה המתאימה לטלפון הנייד. מתקינים את אפליקציית Ring Sizer בקישורים המופיעים מטה.
    קישור למכשירי אנדרואיד- קליק להורדה
    קישור למכשירי אייפון- קליק להורדה

 

מתקינים את האפליקציה ופועלים על פי ההוראות הבאות: 

  1. מניחים את הטבעת על מסך הטלפון.
  2. מתאימים את גודל עיגול שעל המסך לגודל הטבעת.
  3. המידה שתופיע על המסך, היא המידה הנכונה. 

 

  • שיטה שניה באמצעות מדידה ידנית – שיטה זו כוללת 5 שלבים 
  1.  מכינים מראש עט, סרגל המודד מילימטרים וחוט דק באורך סביר. 
  2. מוצאים את הנקודה הנכונה בסרגל, אוחזים בחוט ומלפפים אותו סביב האצבע המיועדת לטבעת. חשוב להשאיר מרחב לחוט על מנת לאפשר לו לנוע באופן חופשי בחלק העבה יותר של האצבע. 
  3. מסמנים את הנקודה על החוט באמצעות העט. מבצעים סימון במקום בו קצוות החוט חופפים וסוגרים מעגל שלם. 
  4. מסירים את החוט ומודדים אותו על הסרגל מקצה החוט ועד לנקודת הסימון של העט. לטובת השלב הבא, חשוב לוודא האם מודדים במילימטרים או אינצ'ים. 
  5. מודדים ומגדירים את המידה על פי טבלת מידות של טבעות. 

 

Timing – תכשיטים מובחרים באיכות גבוהה

אם אתם רוצים לרכוש טבעת מיוחדת למישהי או מישהו יקרים לליבכם, אנחנו החנות הנכונה עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא גם מבחר עשיר של צמידים, עגילים ושרשראות. אם הטבעת שאתם מבקשים לרכוש היא הפתעה ואין באפשרותכם לדעת מראש את המידה , הכנו עבורכם מדריך מלא למדידת טבעות שיסייע בידכם לבחור את המידה המדויקת.  התכשיטים שלנו עשויים מכסף סטרלינג 925. 

אצלנו תוכלו ליהנות מחוויית קנייה יוצאת דופן שתשאיר לכם  טעם של עוד. הצוות שלנו מנוסה ומיומן ויעזור לכם למצוא את הפריט המתאים ביותר עבורכם. אנחנו מתחייבים להעניק לכם שירות אדיב ומסור ולהציע לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד.
לפרטים נוספים, שאלות והזמנות נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 055-7200564.