מה זה שעון כרונוגרף? – דגשים חשובים

כרונוגרף פירוש המילה , על פי ההגדרה של מילון אוקספורד, הוא מכשיר הרושם זמן בדיוק מדעי. זהו שעון עצר שהפירוש המילולי שלו – כותב זמן. כך מוגדר תפקידו של כרונוגרף בשעון.

את הכרונוגרף הראשון המציא לואי מוינט בתחילת המאה ה-17 והמטרה הייתה לעקוב אחרי תנועות אסטרונומיות. המלך לואי ה -18, שרצה למדוד אורך של מרוצי סוסים, הזמין שעון כרונוגרף כדי להשלים את המשימה. שעון כרונוגרף מה זה,  היא שאלה לגיטימית של אנשים שאינם מודעים להמצאה הגאונית או שמכירים את הפונקציות שלו ולא יודעים שכך הוא נקרא. הפונקציות אותן הוא ממלא הן: חישובי מהירות ומרחק, מדידה של פעימות הלב, שמירת זמן מדויקת ועוד.

 

מה זה כרונוגרף לעומת שעון אוטומטי?

  • חלק מהשעונים האוטומטיים יכולים להיות גם שעונים כרונוגרפים. לעומת זאת, לא כל השעונים הכרונוגרפים הם, בהכרח, שעונים אוטומטים.
  • כרונוגרף הן החוגות הפונקציונליות בשעון אשר מקיפות את המחוגים ובזכותן ניתן למדוד זמן מדויק. בשעון אוטומטי הן אינן קיימות.

 

כרונוגרף מה זה ולמי הוא מיועד?

כרונוגרף שעון הוא מכשיר ייחודי המיועד לאנשים שמודעים ליתרונות שלו ולחובבי שעונים. כיום, עם שלל חידושי הטכנולוגיה המודרנית והתפתחות הסמרטפונים, שעון כרונוגרף אינו צורך חיוני. שעוני הכרונוגרף הם שעונים מסוגננים והעונדים אותם מעבירים מסר שאומר  "אנחנו חובבי שעונים."

 

ההיסטוריה של שעון הכרונוגרף

ניקולא מתייה ריוסק, יצרן שעונים צרפתי, המציא את הכרונוגרף הראשון בשנת 1821 וקרא לו בשם זה. השעון נולד מתוך צורך לתזמן מרוץ סוסים. שנה לאחר מכן, הגיש ריוסק בקשה לרשום פטנט על המכשיר החדש. המכשיר התאפיין ביכולת שלו לתזמן אירועים עד לדיוק של עשירית השנייה. בשנת 2013, זוהה בעולם כרונוגרף שהומצא 5 שנים קודם לכן ונועד למטרה שונה. השען הצרפתי, לואי מוינט, עיצב שעון כיס, בשעת 1815 עבור אסטרונומים. המכשיר שלו הצליח למדוד זמן בדיוק של 1/60 שנייה וזה נחשב להישג יוצא דופן באותה תקופה. כעשור לאחר תחילת המאה ה-20, החלו חברות שונות לייצר שעונים כרונוגרפים לפרק כף היד. הביקוש הגדול ביותר היה של רוכבי ספורט מוטורי, טייסים וכוחות צבא. חברת ברייטלינג הייתה הראשונה שייצרה את שעון היד הכרונוגרף הראשון.

 

דגמים מובחרים של שעון כרונוגרף

  • שעון יד יוקרתי לגבר ראדו דגם R30130152 – צבע השעון שחור וכסף וגוף השעון עשוי פלדת אל-חלד. רצועת השעון מקרמיקה ופלדת אל-חלד, לוח השעון שחור כרונוגרף והמנגנון הוא קוורץ שוויצרי. השעון עמיד למים בעומק של עד 50 מטר.
  • שעון יד יוקרתי לגבר ראדו דגם R30122122 – צבע השעון כסוף כהה או בהיר, גוף השעון עשוי פלדת אל-חלד. רצועת השעון מקרמיקה ופלדת אל-חלד, לוח השעון כסוף כרונוגרף והמנגנון קוורץ שוויצרי. השעון עמיד לים בעומק של עד 50 מטר.

 

Timing – שעוני כרונוגרף מובחרים וייחודיים

אנחנו, בחברת טיימינג, משווקים שעוני כרונוגרף של מותגים בינלאומיים נבחרים. שעוני הכרונוגרף שלנו הם באחריות היבואן הרשמי ואנחנו המשווקים המורשים של מוצרים אלה.

בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו תכשיטי כסף סטרלינג 925.

אנחנו מבטיחים לכם שירות איכותי ואמין, יחס אישי ואדיב וזמינות מלאה.  מגוון השעונים והתכשיטים שלנו עשיר  והמחירים שלנו אטרקטיביים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם וחווית הקנייה אצלנו היא ייחודית ומשאירה טעם של עוד.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 055-7200564.