סוגי שעוני יוקרה – המלצות ודגשים

המילה יוקרה, על פי ההגדרה המילונית, היא ביטוי להערכה בעיני הזולת או תחושה של פאר ועושר. הפירוש של אנשים למילה זו הוא סובייקטיבי, כמובן. יש אנשים ששעון שמחירו כמה מאות או אלפי שקלים מוגדר בעיניהם כשעון יוקרה ואילו אחרים יעדיפו להשקיע סכום של 5 ספרות כדי להרגיש שהשעון  שהם עונדים הוא אכן שעון יוקרתי. השוק של מותגי שעוני יוקרה מורכב מאינסוף חברות ברחבי העולם המייצרות שעונים במגוון עצום של מחירים. כל חובבי השעונים יכולים למצוא בקלות את שעון היוקרה שמתאים לתקציב האישי שלהם. חברות שעוני יוקרה  כגון פרדריק קונסטנט או ריימונד וויל השוויצריות  נחשבות בין מותגי השעונים המובילים בעולם. הרשימה של סוגי שעונים יקרים היא ארוכה ועשרות חברות בכל העולם מייצרות שעוני יוקרה לגברים ונשים.

 

הייחודיות של עולם שעוני היוקרה

להבדיל מעולם שעוני היד הרגילים, שפינה מקומו לטובת המכשירים הניידים והשעונים החכמים, עולם שעוני הוקרה שומר על מקום יציב ובטוח. רוב שעוני היוקרה מיוצרים בשוויץ ובזכות המוניטין העצום שלה בתחום זה, נטבע הביטוי "מדייק כמו שעון שוויצרי."

ישראל, המוגדרת כמדינה קטנה יחסית, נחשבת למעצמה בתחום שעוני היוקרה ומוכרת 50% יותר שעוני יוקרה ממדינות אירופה. ההבדל העיקרי בין שעון רגיל ליוקרתי אינו במחיר מאחר ואפשר לשבץ יהלומים בשעון רגיל וזה עדיין לא יהפוך אותו לשעון יוקרתי. מה שהופך שעון ליוקרתי הם ההיסטוריה, הטכנולוגיה, המורשת והדיוק שלו. אנשים רבים נחשבים לאספנים של שעוני יוקרה והם מחזיקים ברשותם יותר משעון אחד. עבורם, זהו עולם קסום ומרתק המספר סיפור שאין לו אח ורע.

 

שעוני יוקרה – השקעה חכמה לטווח ארוך

אנשים רבים, שאינם מכירים מקרוב את שוק שעוני היוקרה, יכולים לתהות מדוע צריך להשקיע סכומי כסף גבוהים בפריט כמו שעון יד. שעון יוקרה הוא השקעה כלכלית נבונה ולהלן 5 סיבות המצדיקות את ההשקעה

  • בעלות על נכס שקל למכור – אופיו של השוק מאפשר לאנשים למכור שעון יוקרתי מהר יותר ממה שהם מצליחים למכור נכס נדל"ן, למשל. זהו נכס גמיש שניתן להמיר אותו לכסף במהירות ובצורה בטוחה. בנוסף, שעון יוקרה ניתן לענוד לעתים קרובות ועדיין למכור אותו ברווח בעוד שמכונית מאבדת מערכה באופן משמעותי לאחר שימוש מסיבי.
  • ציון חגיגי של אירוע מיוחד בחיים – שעון יוקרתי הוא דרך נהדרת לחגוג אירוע משמעותי כגון: קידום בעבודה, פרישה לגמלאות, יום נישואין, לידה של ילד חדש ועוד. אנשים רבים בוחרים בשעון יוקרה שמזכיר להם את הרגע המיוחד בחייהם.
  • מורשת לדורות הבאים – שעונים באיכות גבוהה מאד בנויים להחזיק למשך שנים ארוכות ויכולים לעבור בקלות מדור לדור. ילד המקבל את השעון של סבא, לא נהנה רק משעון חדש אלא נושא עליו את סיפור חייו של הסב.

מאחר ורכישת שעון יוקרה כרוכה בעלות כספית לא מבוטלת, מומלץ לבחור בחנות המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ושירות מהימן ומסור.

 

קריטריונים לזיהוי שעון יוקרה אמיתי 

  • הטבעה של המותג על השעון – לעתים, מוטבע המותג גם על שעונים שאינם שעוני יוקרה אמיתיים אולם זהו פרמטר חשוב לשים לב אליו כי אם אין הטבעה, זהו סימן ראשון לכך שהשעון אינו מקורי.
  • איכות הזכוכית של השעון – זכוכית שאינה עמידה במים היא סימן לשעון שהוא, לא פחות, מחיקוי זול של שעון יוקרתי.
  • הטבעה פנימית של שנת ייצור השעון והמספר הסידורי שלו – ברוב השעונים מוטבעים נתונים אלה כאשר ליד המספר הסידורי מופיע גם מספר הדגם של השעון.
  • משקל השעון – שעון יוקרה, שאינו חיקוי, עשוי מחומרים איכותיים מה שהופך אותו לגדול וכבד יותר. אם השעון מרגיש קל, זהו סימן היכר לכך שהחומרים ממנו הוא עשוי אינם חומרים משובחים באיכות גבוהה.

 

Timing – שעוני יוקרה של המותגים המובילים בעולם

אנחנו, בחברת טיימינג, משווקים שעוני יוקרה  של חברות מובילות בעולם כגון: פרדריק קונסטנט, וריימונד וויל, מותגי על שוויצריים של השעונים הטובים בעולם עבור גברים ונשים. אנחנו המשווקים המורשים של היבואן הרשמי וכשאתם קונים אצלנו, אתם מקבלים אחריות של היבואן הרשמי. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו תכשיטי כסף סטרלינג 925.

אצלנו מובטחים לכם שירות איכותי ואמין, יחס אישי ואדיב ואנחנו תמיד זמינים לענות על כל השאלות. מגוון השעונים והתכשיטים שלנו עשיר במיוחד והמחירים שלנו אטרקטיביים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ויעניק לכם חווית קנייה אצלנו  קלה, נעימה, מהירה שמשאירה טעם של עוד.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 055-7200564.